17 Ağustos 2012 Cuma

Okula Dönüş -3

3-Moda

  Selam kızlar! Eveet en yakın arkadaşlarım tarafından övüldüğüm için bu bölümü daha keyifli yazacağım! :) Fakat sizden tek ricam hatalarımı anlamam için yorum yapmanız, bu yazmam için yeterli olacaktır! :)

  Çok uzatmadan konumuza geçelim, okul kıyafetimizi kurallara uyarak nasıl güzelleştirebiliriz? Öncelikli olarak aksesuarlardan başlayabiliriz, küpe genelde çok kızılan bir şey ama bileklik ve minik kolyelere okulda hiç bir şey demiyorlar. Şahsen ben genelde doğal taş bileklik yada minik gümüş kolyeler taktığımda biri bişey derse hocam onun benim için anlamı var falan diye şaçmalıyorum.

  Okul kıyafetinizi en iyi (Tabi etek giyme şansınız varsa bizim okulumuzda etek yok) çoraplarla renklendirebilirsiniz. Umarım çorap yasağı falan yoktur. Tükiye'de öğrenci olmak zor valla ya. Neyse resimlere geçelim..

Eğer üstünüze farklı renkte bir şey giymek yasak değilse ya da yasak olmasına rağmen giyiyorsanız işte cici kazaklarımız! :) 

Hırkalar ve sweatshirt H&M'in sonbahar koleksiyonundan ayrıca.

Çantalar! Okulda tamamen serbest olduğumuz tek şey sanırım :) Ben okul çantası olarak spor çantalar tercih ediyorum sevimli desenleriyle Eastpak favorim :)


Veee son olarak kutsal ayakkabılaar! :) Herr kız tartışmasız ayakkabıları seviyoruz :) İlk olarak okulda şık olmak için rahatlığından ödün verebilen biraz süslü kızlar için ayakkabı modelleri paylaşıcam :) 

Şimdiii benim favori kısmım spor ve bot kısaca rahat olan ayakkabılar! :) 

,
Converseler zaten bir klasik, Vanslara gelince onlardan çok hoşlanmıyorum ama bu modellerini çok beğendim :) 


Spor ayakkabı olarak bu yıl en çok Supergaları beğeniyorum, Tomslar dış görünüşünü pek beğenmesem de çok rahat olduğu söyleniyor hoş Toms'un One For One olayı yeter bence bir Toms almaya :) Dockers bota gelince o bir klasik ama onun yanında ki Dr. Martens ?!!??!?! Sanırım şu sıralar ennnnnn sevdiğim ayakkabı o. Çünkü ben bir kış insanıyım ve botlara tapıyorum! :) 

Eveeet okula dönüş serim bu kadardıı :) Yaklaşık 3 gün falan buralarda olmayacağım, istek yazınız olursa yorum bırakmaktan çekinmeyin lütfen öpüyorum! :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder