15 Ağustos 2012 Çarşamba

Okula Dönüş

  Kimi için güzel kimi için işkence olsa da okul hayatımızın bir parçası, en iyisi kabullenmek. Hiç uzatmadan konuya geliyorum. Bu yazımda okula dönüşü şaç, makyaj ve moda olmak üzere 3 ana konuda incelemek istiyorum. Okula hepimiz bomba gibi dönelim diye! :) 

1-Makyaj

  Öncelikle çoğunluğumuzun okulunda makyaj yasağı olduğunu biliyorum. Zaten en iyisi doğal güzellik (şakaydı). Bazen sırf Amerika'da makyajından kıyafetine kadar serbest olduğundan orada okuyasım geliyor ama o konu kasar biraz haha :). Eveeet şimdi okulda nasıl fark ettirmeden güzel olabiliriz bunları konuşalım. Öncelikle okullar açılmadan önce yüzünüze bakım yaparak sivilce, siyah noktalardan arına bilirsiniz. Doğal bakımlar benim tercihim :).Burada da bir kaç doğal maske var :) 

  Onun dışında makyaj olarak kirpiklerinizi kirpik kıvırıcıyla kıvırdıktan sonra şeffaf maskaralardan kullanabilirsiniz. (Aşağıdaki maskara Golden Rose'un şahsen ben kullandım ve memnunum)



Dudaklarınıza lip balm tarzı şeyler sürerek hem soğuktan koruyup hemde biraz ışıltı vermiş olursunuz :) 


Tabii yüzümüzü de unutmayalım. Açıkcası ben çok fondoten seven biri değilim çünkü yüzüme hiç hava aldırmıyor sanki yüzümde bir kalıp varmış gibi hissediyorum. O yüzden şuan çok popüler olan ''renkli nemlendiriciler'' favorim. Hemde genellikle SPF faktörlü oluyor bunun sayesinde çil ve güneş lekesi oluşmuyor (Yaşasınnnn). Ben sağdakini kullanıyorum çokta memnunum :).



Eveeet, makyaj bölümüm bu kadardı. Ayrıca bu ilk yazım olduğundan hatam olursa çekinmeyi söyleyin :). Birdee niye böyle ayrı ayrı yaptın bizi merakta bıraktın diyen olursa biraz heyecan olsun istedim açıkcası :). Şaç bölümü yarına gelir amaa :) Hepinizi öpüyorumm! :) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder